lunes, 4 de noviembre de 2013

Perfil i breu història


Infomació Personal                                                                                                                                                                               
Estat civil : casat                          
Data de naixement: 7 de Juliol del 1942                     
Nacionalitat: Espanyola                                   

Educació                                    
Estudis primaris a l'Escola de Berén                 
Batxillerat Elemental al Institut Joan Brudieu de la Seu d'Urgell              
                                                   
Idiomes                                     
Català i Castellà, llegits, escrits i parlats correctament.                           
Coneixements de Francès

Cursos i Seminaris
Monitor de Sardanes
Valls Regionals
Formatger

Situació Laboral actual
Jubilat

Fins als 20 anys vaig ajudar als meus pares en les tasques del camp. A partir d'aquesta edat i fins als 22 anys vaig fer el servei militar obligatori al cuartel Arapiles 62 del turó de Castellciutat. Posteriorment, i fins a la meva jubilació, vaig treballar a la Cooperativa Cadí de la Seu d'Urgell. Durant aquells anys vaig treballar en diferents seccions de l'empresa que encara avui elabora productes làctics, i essent cap d'alguna d'aquestes seccions. Actualment, faig allò que m'agrada, cuido del meu petit patrimoni, faig senderisme de baixa muntanya i camino acompanyat dels meus dos companys. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario